Give Away //3

ll giveaway 3Denne gang kan I vinde produkter fra Shiseidos nye hudplejeserie Ibuki, som er en fugtserie, der er skabt til den yngre karrierekvinde, der har en travl hverdag. Sættet består af Gentle Cleanser, Softening Concentrate og Refining Moisturizer. (værdi: 865 kr.) Jeg har selv testet produkterne og de er rigtigt lækre og effektive. Og så synes jeg designet på dem er virkelig pænt, og det kan vi jo godt lide!

For at vinde skal I svare på hvor mange produkter der er i den nye Ibuki serie fra Shiseido (få hjælp til svaret her). Og hvis I forvejen synes godt om Shiseido, eller bare synes de er rare at bidrage med en præmie, så skulle I da næsten like dem på facebook også!

This entry was posted in Fashion, Give-away and tagged , , , . Bookmark the permalink.

0 Responses to Give Away //3

  1. Catrine says:

    De ser smadder lækre ud – og der er syv produkter i den nye Ibuki serie :)

  2. Anne schelde says:

    Svaret er 7

  3. Kristine Konopka says:

    Skønt der bliver tænkt på os lidt unge travle karrierekvinder – og så med hele 7 produkter i serien.
    Har allerede testet en anden af deres cleansere, så ville så gerne se om denne serie passede endnu bedre til mine behov.;)

  4. Mette M / StyleStories says:

    Svaret er 7! Har hørt meget godt om mærket, så kunne være spændende at prøve :-)

  5. Signe says:

    Der er 7 lækre produkter :)

  6. Line Andersen says:

    Der er 7 :D

  7. Line says:

    7 er svaret <3

  8. Cecilie W says:

    der er 7 stk. i serien

  9. Line S says:

    Der er syv produkter i den nye Shiseido serie :)
    GOD JUL og krydsede fingre herfra!
    Line

  10. Jytte says:

    7 stk. :)

  11. sara rasmussen says:

    7 :)

  12. Marie says:

    Der er 7 lækre produkter. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>